Fredag

Dagen i skolan idag var ganska okej, det var väl inget speciellt som hände. Men roligare saker hände senare när jag åkte till min gamla skola och hälsade på:) Där träffade jag Anna och Ronny, det var verkligen en utav dagens höjdpunkter. De två människorna är ju bara så underbara så det finns inte! Tyvärr så va det väldigt många lärare som hade slutat för dagen när jag kom dit så jag träffade inte alla som jag ville träffa. Men jag ska göra ett nytt försök snart igen och då hoppas jag att jag träffar alla som jag vill träffa :)

Efter det besöket så bar det av  mot  Örebros vackra centrum där jag skulle möta Emelie. När jag väl kom upp på stan så stog jag och väntade på Emelie utanför hennes skola i ca 10 min på att hon skulle komma ut, men icke sa nicke. Ingen Emelie kom så jag skickade ett sms och frågade vart hon var och det visade sig att hon stog och väntade på mig vid järntorget  eftersom att hon trodde att jag hade tagit buss 11 in till stan. Men det löste sig till slut och jag träffade Emelie och vi vandrade runt på stan. När det var dags att åka hem så träffar man ju några väldigt trevliga människor på bussen, nämligen Elin,Mimmi och Stephanie :):):) Och jag som har tjatat på Staphanie om att vi måste ses i flera dagar nu. Så det var väldigt trevligt att se henne igen. Och henne vill jag verkligen se mer av :)
Det var allt för tillfället.

                     Hare bäst,gå på fest !

Kommentarer
Postat av: stephanie

det var kul att träffa dej ju :D:D:D

2008-09-16 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0