Fredag

Dagen idag började med att jag släpade mig till skolan för att lära mig lite saker.  Det var väl en helt okej dag idag. Men roligare var det när jag besökte min gamla skola där jag hälsade på Anna och Ronny :) Det var verkligen en av dagens höjdpunkter. De två människorna är verkligen fantastiska. Tyvärr så var de andra två som jag ville träffa inte där, de hade tydligen slutat för dagen så jag får snart göra att nytt besök på skolan. Efter besöket så bar det av mot Örebros cenrtum där jag skulle träffa Emelie. När jag  kom fram så stog jag och väntade på  Emelie utanför hennes skola i ca 10 min, men ingen Emelie dök upp så till slut tog jag upp min telefon och skickade iväg ett sms och frågade vart hon var. Hennes svar var att hon stog och väntade på mig vid järntorget efetrsom att hon trodde att jah skulle ta buss 11 in till stan. Men allt detdär löste sig och jag och Emelie träffades vid pressbyrån.Efter att jag och Emelie hade vandrat runt på stan en stund så var det dags för mig och Emelie att skiljas. Så vi begav oss till 11ans busshållsplats där vi väntade några minuter på att min buss skulle komma.Bussen kom och jag sa hejdå till Emelie.När  bussen var vid järntorget så kliver Stephanie på och enligt mig är det en rolig slump att vi ses just idag eftersom att jag har tjatat skallen av henne om att vi snart måste ses :) Så det var en väldigt trevlig överraskning. Och Stephanie vill jag verkligen se mer av :)
 Det är allt för tillfället.

            Tack och Adjö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0