Nytt

Jaha nu har man skaffat sig en blogg :)  Jag kan väl börja med att berätta att det tog två dagar för mig att bestämma mig för hur min blogg skulle se ut(den blev väl ganska hyfsad va ?). Det är nämligen  ett stort problem som jag har, beslutsångest. Det kan ta en halvtimma för mig att bestämma vilken färg ett papper ska ha som jag ska ha som framsida till  ett skolarbete. Men vi får hoppas att jag växer ifrån det. Just nu har jag inget mer att skriva, dessutom har jag en spanskaläxa som vänta på mig som jag borde göra nu. Bye

Kommentarer
Postat av: larsa

söt blogg(y), har hört att du designar bloggar?:) och jag har nämligen sykos på min blogg, behöver verkligen ny design, så om du skulle kunna hjälpa mig så hör av dig, [email protected] :)

puss

2009-10-11 @ 15:33:30
URL: http://larsamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0