Tandläkare

Till alla tandläkare som är så jäkla jobbiga äger jag bara FUCK OFF AND DIE. Det borde vara förbjudet att vara så jobbiga som tandläkare är. När de går sin utbildning går de säkert en kurs i att vara jobbiga mot sina patienter. Någon som tycker samma sak som jag när det gäller tandläkare?

Nu ska jag inte tjata mera om tandläkare. Idag fick vi reda på att 30 personer från spanskagrupperna ska åka till Spanien i April. Det är ju såntdär utbytesgrej och jag vet inte om jag vill följa med. Tankarna bara snurrar runt i huvudet när det gäller att fatta ett beslut om jag vill följa med eller inte. Som tur är så har jag en vecka på mig att fatta ett beslut, men jag tror faktiskt att jag inte följer med, det lutar åt det hållet just nu i allafall. Man slipper ju de dötråkiga spanskalektionerna i en hel vecka när alla de andra är borta x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0