Tid

Nu ver det ett tag sedan jag skrev här sist, en vecka tror jag.Jag har helt enkelt inte haft tid eller rättare sagt inte orkat.Men nu sitter jag här. Denna vecka har vait en ganska bra skolvecka, inga läxor alls nästa, och jag som trodde att lärarna skulle bomba oss med läxor, men än så länge lever vi :) 

För alla er One tree hill fans därute kan jag säga att jag har sett de två första avsnitten av säsong 6, och det ser mycket lovande ut. Även fast de bara har sänt två avsnitt av säsongen så har det varit två fantastiska avsnitt med mycket drama,sorg,kärlek osv. Nu får man bara hoppas att Gossip Girl är lika bra men jag tror knappast att GG slår OTH. Men det återstår att se.

Senare mot kvällen kommer Emelie och Hanna hit, då ska vi glo på en massa bra filmer hela natten lång X)Och så klart ska vi proppa i oss en massa godis och chips. Så när vi vaknar upp imorgon är vi förmodligen 3 kilo tyngre än kvällen innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0