Fredag

Nu sitter jag här vid dator och väntar på att Emelie ska bli klar, när hob blir klar (aldrig) så ska vi ses vid coop och köpa lite gott godis! Sen ska vi hem till mig och hitta på nåt kul, jag vet inte vad men nått blir det iallafall. Vi ska spela Little Big Planet har jag bestämmt iallafall=).

Dagen idag var väl helt okej förutom att vi börjar klockan åtta och det är jobbigt som fan. På samhällskunskapen så skulle jag,Hugo och Christian jobba med våra flygande stolar, och det gick ju som det gick. Inte så bra med andra ord, det blev mest bara en massa prat om annat,skratt och lite slag här och där. Men det va kul! 

Hejsvejs!


Musiktipps:Queen- I want it all

Kommentarer
Postat av: Emilia

jag har hört att du gör jätte fina bloggdesigner :) o jag och undrar om du ville fixa en till mig (aaa

2009-10-13 @ 20:26:40
URL: http://emiliaisolde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0