Sent

Klockan är just nu 00.35 och jag börjar bli lite sömnig. Jag som hade lovat mig själv att gå och lägga mig tidigt idag. Men precis som vanligt så belv det inte så. När jag skulle stänga av datorn och gå och lägga mig så kom jag på att det nya avsnittet av Gossip Girl fanns online, och då var jag ju tvungen att se på  det. Och medans jag såg på GG så tickade tiden iväg och vipps så va klockan halv ett på natten och jag var fortfarande vaken...

Imorgon jag ska sätta igång med mitt skolarbete som jag har skjutit upp i några veckor nu (snarare månader). Men dagen kommer också att bestå utav någon timmes spelande av Little Big Planet. Spelet som är på allas läppar just nu. Jag kan inte säga så mycket om spelet än eftersom att jag bara har klarat av en bana hittills. Det ser lovande ut iallafall =) Och Sackboy är ju så himla sööt.  

Men nu ska jag dra mig upp härifrån och pallra mig iväg till sängen och få en god natts sömn.


Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0