Söndag

Älskade söndag. Idag har jag pinat mig själv med att plugga lite fysik, Det ämnet är så jävla tråkigt så det finns inte. En massa konstiga formler och saker som man ska hålla reda på och kunna. Och våra lärare bara pumpar ut prov,uppgifter och läxor som ska göras, man börjar undra om de inte har något bättre att göra än att ge eleverna en massa läxor och prov. Men det är bara att bita ihop och kämpa.

I fredags så sov Emelie här och vi kollade på film och sooov, dagen efter gick vi på nån sak på hennes skola och sen så köpte jag ett par skor! Årets bästa köp kan jag lungt säga.

Jag vet att det blir lite osammanhängande när jag börjar prata om Tv  nu men skit samma.
 
En serie som bara blir bättre och bättre är One tree hill. Jag fattar inte hur de kan göra så att serien blir så innehållsrik och bra efter så många avsnitt som de har gjort. De flesta serier blir ju sämre och sämre tex The OC. Det var ju hur bra som helst i början men sen så hände det nåt och serien blev bara skit. Det jag vill säga är att One tree hill är en fantastisk serie och alla borde ge den en chans. En annan serie som inte är så känd är den brittiska ungdoms serien Skins. Skins är nog det bästa som har visatas på Tv någonsin. Det är så annorlunda och så långt ifrån alla typiska amerikanska ungdomsserier. Producenterna vågar verkligen stå på sig och visa sånt som inga andra vågar  visa i serier. Det är en serie full med skratt,allvar och kärlek. En massa hjärtan på den serien ! Säson 2 utav skins visas på Kanal 5 på söndagar 22.30 Men nu ska jag se på en Trollkarlens hemligheter

Hejsvejs !


                          Skins !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0